Koza Mostra Interview

Written by on September 17, 2019

ENGLISH BELOW!!!

 

 

– Πως ξεκίνησαν οι Koza Mostra? Πως γνωριστήκατε και τι σας ένωσε?

Αυτό όλο ξεκίνησε σαν ένα project που είχα στο μυαλό μου αρχές του 2012. Ήταν κάτι που ήθελα να κάνω λίγο διαφορετικό όσο αφορά τα μουσικά ακούσματα που είχαμε μέχρι τότε, να το θέσω έτσι, και γενικότερα με τα σχήματα που παίζαμε στη μουσική σκηνή της Ελλάδος και ούτως ή άλλως είχα και ένα προηγούμενο σχήμα με το οποίο ασχολούμασταν καθαρά με τη Βαλκανική μουσική, οπότε κάπως ήθελα να κάνω μια συνταγή που να τα έχει όλα δηλαδή και τα ροκ ακούσματα που είχα από μικρός αλλά και τα πιο έθνικ που συντροφεύουν και συνοδεύουν κόσμο κάθε ηλικίας. Στην ουσία ήθελα να ξαναπαρουσιάσω κάποια πράγματα με διαφορετικό τρόπο. Κάποια παραδοσιακά ακούσματα με λίγο πιο μοντέρνο τρόπο. Και έτσι λοιπόν ξεκίνησε και δημιούργησα όλο αυτό το project που λέγεται Koza Mostra.

 

 

– Από που εμπνευστήκατε το όνομα? Ποιες είναι οι μουσικές σας επιρροές?

Το όνομα της μπάντας προήλθε από το αστειάκι αυτό με το επίθετό μου το οποίο είναι Κόζας στην ουσία σα να λέμε η “μουσική μαφία μου”. Πως λέμε Koza Nostra? Koza Mostra στην ουσία σημαίνει η έκθεση και η προβολή των όσων έχω στο μυαλό μου, οπότε έβαλα και το επίθετό μου εκεί για να κάνουμε αυτό το αστειάκι. Μουσικές επιρροές έχω από το οτιδήποτε, επειδή τα τραγούδια ούτως ή άλλως τα συνθέτω εγώ, δεν έχω σύνορα και όρια σε αυτό που κάνω. Εγώ πάντα άκουγα διάφορα ήδη μουσικής και όταν λέμε τα πάντα, το εννοώ το «τα πάντα», απλά η άποψή μου είναι ότι όπως παντού μπορείς να βρεις διαμάντια, σε κάθε είδος μουσικής, έτσι μπορείς να βρεις και το αντίθετο, δεν σημαίνει για παράδειγμα ότι εγώ ακούω ροκ και ότι όλα τα ροκ κομμάτια είναι ωραία, όχι. Είναι κάτι που βοηθάει γενικά στο να ξεκαθαρίσεις τα πράγματα στο μυαλό σου.

 

 

– Γνωρίζουμε Ηλία ότι πριν δημιουργηθεί το γκρουπ, ήσουν τραγουδιστής σε άλλα δυο συγκροτήματα, Cabaret Balkan και Motherfunkers και ήσουν μέλος των «Άγαμοι Θύτα黨για δυο χρόνια. Τι εμπειρίες αποκόμισες από αυτές σου τις συνεργασίες? Πως σε βοήθησαν με τους Koza Mostra?

 

Σίγουρα με βοήθησαν πάρα πολύ στο να κατασταλάξω και να καταλάβω τι είναι αυτό που θέλω, τι είναι αυτό που με εκφράζει. Μίλησες τώρα για ένα σχήμα τους Motherfunkers στο οποίο ήμουνα μέλος τα πρώτα μου φοιτητικά χρόνια, πιτσιρικάς, παίζαμε funk, soul, old school funk γενικότερα άκουγα και τέτοια μουσική και ήταν κάτι το οποίο και με τράβηξε και με μάγεψε με το να ασχοληθώ με κάτι που δεν έβλεπα γενικότερα στην ελληνική σκηνή, διότι δεν υπήρχαν τέτοια σχήματα τότε. Ήμασταν 9 μαντράχαλοι με 4 πνευστά και περνούσαμε πάρα πολύ ωραία. Από εκεί και πέρα γίνανε πιο σοβαρά επαγγελματικά βήματα με το συγκρότημα που προανέφερες, τους Cabaret Balkan. Ήταν γενικά μωσαϊκή μουσική που παίζαμε, για να το θέσω έτσι, και τότε είναι που κάναμε και τη συνεργασία με τους “Άγαμους Θύταις” για δυο χρόνια. Σίγουρα όταν μπαίνεις ξαφνικά μέσα σε κάτι τέτοιο μαθαίνεις πολλά πράγματα, αποκτάς εμπειρίες, μεγαλώνεις ειδικά στο μυαλό. Ανακαλύπτεις πράγματα που δεν θα μπορούσες να τα ανακαλύψεις αλλιώς. Είναι η καλύτερη σχολή αυτή, το να το ζεις, η σχολή του δρόμου. Όσο και να τα λέμε στη θεωρία, αν δεν γίνονται πράξη κάποια πράγματα δεν μπορούν να γίνουν βιώματα, οπότε ήταν πάρα πολύ σημαντικό, και για μένα ήταν καλό και το timing γενικότερα όσο αφορά τα σχήματα από τα οποία πέρασα, διότι με βοήθησαν πάρα πολύ σε αυτό που είπα πριν στο να ξεκαθαρίσω και να καταλάβω και εγώ τι έχω μέσα μου, να μπορέσω να το εκφράσω καλύτερα.

 

 

– Το 2013 πήγατε στη Eurovision με τον Αγάθωνα και το Alcohol is free. Πως ήταν η συνεργασία σας με τον Αγάθωνα και πως σας αντιμετώπισε το κοινό της Ευρώπης στις εμφανίσεις που κάνατε μετέπειτα?

 

Η συνεργασία με τον Αγάθωνα ήταν τρομερή, πρόκειται για έναν άνθρωπο πολύ ντόμπρο. Τέτοιοι άνθρωποι σπανίζουν στις μέρες μας. Ούτως ή άλλως, όλο αυτό που κάναμε ήταν μια δήλωση και έτσι ξεκίνησε διότι και το τραγούδι προϋπήρχε απλά δεν το είχαμε κυκλοφορήσει. Το τραγούδι υπήρχε πριν καν να γίνει η πρόταση για τη Eurovision οπότε η συνεργασία υπήρχε από πριν και γνωριζόμασταν, λίγο μεν, γνωριστήκαμε καλύτερα σε όλο αυτό το ταξίδι της Eurovision, αλλά ήταν μια εμπειρία καταπληκτική διότι είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε όλοι σε μια ομάδα τι πάμε να κάνουμε, γιατί πραγματικά εμείς νιώσαμε ότι κάνουμε κάτι διαφορετικό, θέλαμε να κάνουμε μια δήλωση, ότι ακόμα και σε ότι αφορά το θεσμό της Eurovision, οκ γιατί δεν στέλνουμε και κάτι τέτοιο, γιατί να στέλνουμε πάντα τα ίδια και τα ίδια. Όχι ότι έχουμε κάτι να κερδίσουμε, μη μεγαλοποιούμε τα πράγματα, αλλά έχει να κάνει με τη μουσική και είναι κάτι το οποίο αν το διαχειριζόμασταν λίγο διαφορετικά δηλαδή αυτό που είπα πριν, ακόμη και στη Eurovision υπάρχουν πάρα πολύ ωραία τραγούδια, πολύ ωραίες συμμετοχές και πολλοί καλλιτέχνες κάνουν μια αρχή από εκεί, γιατί να μη δίνουμε ευκαιρία σε νέα άτομα να κάνουν κάτι τέτοιο και πρέπει να γεμίζουμε με talent shows και reality? Γιατί να μη δωθεί μια ευκαιρία από εκεί? Έχουμε πήξει λίγο με τα reality και τα talent shows και πρέπει να πας και να σε κρίνει κάποιος και ποιος είναι αυτός που θα σε κρίνει? Επειδή έχει κάνει 5 πράγματα, 10, 100 παραπάνω πρέπει να ξεκινά ένα νέο παιδί με αυτές τις προοπτικές, ότι θα πάω και θα πρέπει να με κρίνει κάποιος και να μη ξεχνάμε ότι υπάρχουν και κάποια άτομα τα οποία μπορεί να το φέρουν βαρέως, το ότι μπορεί κάποιος να τους κρίνει αυστηρά και πάντα μιλάμε για τα νούμερα της τηλεθέασης, όχι ότι πάντα υπάρχει αντικειμενικό κριτήριο. Αρέσαμε στο ξένο κοινό σίγουρα τότε με τη συμμετοχή μας, ήμασταν κάτι το διαφορετικό, το περιμέναμε ότι θα αρέσουμε διότι όπως είπα ήμασταν κάτι το διαφορετικό και πάντα το διαφορετικό σε τέτοιες διοργανώσεις ξεχωρίζει. Μπορεί είτε να ξεχωρίσει με τον καλό είτε με τον κακό τρόπο, εγώ θεωρώ πως εμείς ξεχωρίσαμε με τον καλό.

 

 

– Έχετε μοιραστεί τη σκηνή με γίγαντες όπως οι Iron Maiden, Judas Priest, Bregovic και άλλους. Πως νιώσατε? Ποια ήταν η αγαπημένη σας στιγμή?

 

Στο πως νιώσαμε θα σου απαντήσω μονολεκτικά. Γατάκια. Και εγώ παρατηρώ όταν κάποιο νέο συγκρότημα μας ανοίγει τη συναυλία στην Ελλάδα ή οπουδήποτε αλλού, και αυτοί κάπως έτσι μας κοιτάνε, θεωρούν πάντα ότι είσαι κάτι το «ουάου», ότι έχεις καταφέρει κάτι και είναι πολύ σημαντικό αυτό. Γενικότερα, τέτοιες εμπειρίες σε βοηθάνε να βάζεις στόχους όπως κάποια νέα παιδιά θα μας δουν και θα πούνε, “μακάρι να καταφέρουμε και εμείς αυτά”, έτσι και εμείς τώρα λέμε για γίγαντες της ιστορίας της μουσικής, μακάρι να κρατήσουμε τόσα χρόνια σα μπάντα, μακάρι να καταφέρουμε και εμείς να παίζουμε σε τεράστια φεστιβάλ και να αποκτήσουμε τόσο μεγάλο κοινό. Στόχους θέτεις και αυτό είναι πάρα πολύ καλό. Ήδη έχουμε παίξει σε πάρα πολλά φεστιβάλ, πριν καν κλείσουμε χρόνο σα συγκρότημα, ήδη είχαμε συναυλίες στο εξωτερικό για κάποιο περίεργο λόγο.

 

 

– Από όλες τις συνεργασίες που έχετε κάνει ποια ξεχωρίζετε? Συμπεριλαμβανομένης και αυτής με τον Paul Hitter ο οποίος έκανε το εξώφυλλο του άλμπουμ σας «Keep up the Rhythm» το 2013.

 

Και των δυο άλμπουμ έχει κάνει το εξώφυλλο ο Paul Hitter, το «Keep up the Rhythm» ήταν ο πρώτος μας δίσκος και το «Corrida» ο δεύτερός μας. Το πρωτότυπο είναι σκίτσο του Ισπανού Goja, παραποιημένο βέβαια για τους σκοπούς του μηνύματος που θέλαμε να περάσουμε με αυτό το δίσκο. Δεν μπορώ να αποκαλύψω αλλά η αλήθεια είναι ότι έχουμε έτοιμες δυο συνεργασίες, οι οποίες νομίζω είναι οι αγαπημένες μου σίγουρα, αλλά δεν τις έχουμε κυκλοφορήσει ακόμα. Το ένα τραγούδι είναι μια συνεργασία που κάναμε με τον κρουστό και άτομο που είναι και στα δεύτερα φωνητικά των Gogol Bordello, τον Pedro Erazo. Είναι ένα τραγούδι που περνάει ωραίο μήνυμα, κατά τη γνώμη μου, ένα μήνυμα που όλοι έχουμε ανάγκη να το καταλάβουμε καλύτερα, έχει να κάνει με το ρατσισμό, έχει να κάνει με τους πρόσφυγες (μετανάστες) και όλες αυτές τις δύσκολες καταστάσεις που βιώνουν αυτοί οι άνθρωποι τα τελευταία χρόνια. Είναι ένα θέμα το οποίο πρέπει να το βάλουμε καλύτερα στο μυαλό μας γιατί νομίζω ότι δεν έχουμε καθαρή εικόνα του τι συμβαίνει και κάποιοι ξεχνάνε, και εύκολα αρκετοί, και αυτό είναι κάτι που με λειπεί. Το κομμάτι θα είναι στα αγγλικά και έχει και κάποιους στίχους στα ισπανικά. Θα προωθηθεί και στο εξωτερικό, δεν γράφουμε τη μουσική μας για συγκεκριμένες χώρες. Πάντα είχαμε τη νοοτροπία ότι όποιο τραγούδι και να είναι γιατί να μη το ακούσει και ο ξένος? Και εμείς δεν ανακαλύπτουμε πιο έθνικ πράγματα? Όπως φτάνουνε στα αυτιά μας αυτά, έτσι πρέπει να φτάνουν και στα αυτιά των ξένων όλα αυτά που κάνουμε εμείς.

 

 

 

– Μίλησέ μας, αν θέλεις, για το άλμπουμ σας Corrida. Βλέπουμε κομμάτια που είναι και στα ελληνικά αλλά και στα αγγλικά (πχ  Don’t Panic we are on Titanic or As We Go). Φυσικά είναι έντονο το ελληνικό στοιχείο σε όλα. Πόσο εύκολος είναι ο συνδιασμός όλων μαζί?

 

Είναι πάρα πολύ εύκολο, αρκεί να μην έχεις κολλήματα. Αν μπεις στο τρυπάκι να κάθεσαι να σκέφτεσαι ποιος θα με κρίνει γι αυτό που κάνω και πως θα με κρίνει, σίγουρα τότε δυσκολεύει το πράγμα. Κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να σκέφτεσαι και πάρα πολύ, πρέπει να κάνεις αυτό που νιώθεις, ούτως ή άλλως αυτό είναι και το αυθεντικό δηλαδή η ταυτότητά σου έτσι θα βγει σίγουρα. Αυτό που κάνω είναι να μην έχω σύνορα και όρια, ό,τι μου έρθει αν μου αρέσει το κάνω και θα μπορούσα να είχα κάνει και χειρότερα από αυτά που ακούτε. Δεν είναι και δεν πρέπει και να είναι δύσκολο κανονικά.

 

 

 

– Μίλησέ μας για τις εμφανίσεις σας αυτό το μήνα πχ στη Γερμανία και στη Τσεχία, και για την επερχόμενη εμφάνισή σας εδώ στη Βιέννη στις 18 του μήνα στο Viper Room και στη Κροατία στις 20 του μήνα.

 

Είναι το τελευταίο μας live στην ουσία στη Κροατία. Ξεκινήσαμε να κάνουμε ένα μεγάλο τουρ, για τα δικά μας δεδομένα φέτος, και όταν λέω μεγάλο δεν εννοώ μόνο σε διάρκεια ημερών αλλά και σε δυσκολία διότι τις 11 πρώτες μέρες είχαμε κάθε βράδυ συναυλία το οποίο είναι πάρα πολύ δύσκολο. Ζούμε ακόμα. Πήγε πάρα πολύ καλά, θα λέγαμε πολύ καλύτερα από ό,τι περιμέναμε, γιατί πήγαμε και σε πόλεις που δεν έχουμε ξαναπάει, πχ Βιέννη, δεν έχουμε έρθει ξανά οπότε δεν ξέραμε και εμείς τι να περιμένουμε. Άλλο είναι να πας στο Düsseldorf που ξέρεις ότι έχει πάρα πολλούς Έλληνες και έχεις ξαναπάει και σε έχει δει κόσμος ή στο Monaco που επίσης έχουμε ξαναπαίξει, και άλλο είναι να πηγαίνεις σε πόλεις πρώτη φορά όπως πχ Bielefeld, Hamburg, Krefeld, αλλά όλως παραδόξως ήταν απίστευτες βραδιές και μια από τις πιο τρελές βραδιές ήταν στο Βερολίνο και στη Karlsruhe, ειδικά εκεί δεν περιμέναμε καν να συμβεί αυτό που συνέβη, ήταν απίστευτο και μας δίνει δύναμη για να το ξανακάνουμε. Έχει να κάνει και με τη στήριξη στο καλλιτέχνη. Είναι λογικό όταν ένας καλλιτέχνης πηγαίνει σε ένα μέρος, δεν θα πω ότι βασίζεται στο ότι θα έρθουν Έλληνες να τον δούνε, αλλά όταν γνωρίζει ότι υπάρχουν Έλληνες εκεί δεν είναι και πολύ διαφορετικά τα πράγματα σε σχέση για παράδειγμα με την Ελλάδα, διότι πρέπει και ο Έλληνας να στηρίζει τον καλλιτέχνη.

 

 

 

– Ποια είναι τα σχέδια των Koza Mostra για το μέλλον? Που βλέπετε τους εαυτούς σας μετά από 5 χρόνια?

 

Δεν ξέρω που μπορεί να είμαστε σε 5 χρόνια. Σχέδια σίγουρα κάνουμε και βάζουμε στόχους. Το θέμα είναι ότι σίγουρα κοιτάμε να ζούμε το παρών, οπότε αυτό είναι το πιο σημαντικό πάντα να κοιτάμε το παρών και απλά να κάνουμε όνειρα και σχέδια για το μέλλον. Το τί δεν το ξέρεις, γενικολογώντας όμως θα μπορούσες σίγουρα να πεις ότι θα θέλαμε να έχουμε αποκτήσει περισσότερο κοινό σε 5 χρόνια από τώρα. Σίγουρα! Οπότε το κρατάμε εκεί και προσπαθούμε και κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για να αρέσουμε και στο κόσμο, να δίνουμε και αυτό που έχουμε μέσα μας. Ήδη έχουμε μπει στη διαδικασία για νέο άλμπουμ, ήδη υπάρχουν 3 κομμάτια και το ένα είναι η συνεργασία που προανέφερα η οποία θα γίνει και videoclip. Πιστεύω πριν τα Χριστούγεννα θα έχουμε βγάλει καινούριο videoclip με καινούριο τραγούδι. Να έχετε να περιμένετε!!

 

Για τη συναυλία στη Βιέννη κλείνετε τα εισιτήριά σας εδώ: https://www.ticketmaster.at/event/koza-mostra-tickets/14003?language=en-us

Koza Mostra Website: http://koza-mostra.com

https://www.facebook.com/kozamostraofficial/

https://www.instagram.com/kozamostraofficial

blank

 

  • Ηow did the Koza Mostra get started? How did you get to know each other and what brought you together?

 

 

This whole situation started as a project I had in mind in early 2012. It was something I wanted to do a little bit differently in terms of the music influences we had till then, to put it that way, and in general with the bands we played on the music industry in Greece at that point and anyway I had a previous band that was clearly involved with Balkan music so somehow I wanted to make a recipe where everything was included such us the rock influences I had from my childhood but also the ethnic that accompany people of every age. I actually wanted to present some things in a different way. Some traditional sounds with a little more modern way. So that’s how I started this whole project called Koza Mostra.

 

  • Where did you get your name from? What are your musical influences?

 

The band’s name came from a joke with my surname which is Kozas, it’s like “my music mafia”. How about Koza Nostra? Koza Mostra in essence means the exposure and promotion of what I have in mind, so I put my surname there to make this joke. I have musical influences from everything because the songs are composed by me anyway so, I have no boundaries in what I do. I’ve always listened to different types of music and when we say I am listening to everything I mean “everything”. My opinion is that just like everywhere, you can find diamonds, in any kind of music but also you can find the opposite, for example I’m listening to rock, that doesn’t mean that all rock songs are great, no. It’s something that generally helps clear things up in your mind.

 

 

  • We know Ilias that before the band was formed, you were a singer in two other bands, Cabaret Balkan and Motherfunkers, and you were a member of “Agami Thite” for two years. What experiences have you gained from these collaborations? How did they help you with the Koza Mostra?

 

They certainly helped me a lot in settling down and understanding what it is that I truly want, what it is that expresses me. You talked about the Motherfunkers band I was a member of in my early years, kid, we played funk, soul, old school funk in general and that kind of music and it was something that drew me in, enchanted me to do something I couldn’t find at the Greek music scenery in general on that period, because there were no such bands back then. We were 9 dudes with 4 percussions and we had a great time. Beyond that, there were more serious professional steps taken with the band you mentioned before that, Cabaret Balkan. It was generally mosaic music that we were playing and then it was the period that we did the collaboration with the band “Agami Thite” for two years. Certainly, when you suddenly get into something like this you learn a lot, you gain experiences, you become more mature. You discover things that you wouldn’t be able to discover otherwise. It’s the best school, the school of the streets. However, in theory we can say many things but if you don’t put them in action, they cannot become experiences. Also, it was very important for me, the timing! Timing was generally good for the bands I participated in because they helped me a lot in what I said before. I was able to clarify and understand what I have inside me, and how I how i could express it better.

 

  • In 2013 you went to Eurovision with Agathon and Alcohol is free. How was your collaboration with Agathon and how did the European public treat you in your subsequent appearances?

 

 

The collaboration with Agathon was awesome, he is a very good and honest person. Such people are rare nowadays. Anyway, all we did was make a statement and so it started because the song already existed, we just hadn’t released it. The song existed before the Eurovision proposal was made so the collaboration was there before and we knew each other a little bit, we got to know each other better on the Eurovision trip, but it was a great experience because it’s so important for everyone in the group to know what we’re going to show, because we really felt we were doing something different, we wanted to make a statement, that even regarding the Eurovision contest, why we are not sending something different, why we are always sending the same motive and the same. Not that we have something to gain, lets just don’t magnify things, but it’s dealing with music and it’s something that if we managed it a little bit differently than what I said before, even at Eurovision there are great songs, great entries and many artists are making a start from there, why don’t we give to young people a chance to do so and we have to be filled with talent shows and reality shows? Why not to be given a chance from there? We’ve had enough of reality shows and talent shows and when you go, you need to be judged by someone and who is he or she that is going to judge you? Because he/she has done 5 things, 10, 100 or more, should a young man or a young woman start with the prospect that “I will go at this show and someone needs to judge me” and please, do not forget that there are some people who cannot stand it, that someone judged them strictly and most of the times everything is happening about the television numbers there is not always an objective criterion. Certainly, the foreign public liked us a lot with our Eurovision participation, we were different, we expected that they would like it because as I said we were something different and always different stands out at such events. It can either stand out with a good or bad way, I think we did stand out in a good way.

 

  • You’ve shared the stage with music giants like Iron Maiden, Judas Priest, Bregovic and others. How did you feel? What was your favorite moment?

 

 

How we felt, I will answer you with one word. Kittens, we felt like small kittens. And I have noticed that when a new band opens our concert in Greece or wherever they look like that, they always think you’re something of a “wow”, that you’ve done something that’s very important. Generally, such experiences help you set goals, let’s say some young people will see us and say “oh we want to do everything good as they did”, and we now wish when we see the giants of music history to be a band for many many years. and play at huge festivals and get such a big audience. You set goals and that is absolutely good. We’ve already played in a lot of festivals, before we even fulfill a year as a band, we already had concerts abroad for some weird reason.

 

  • Which collaborations stands out in your mind? Including that with Paul Hitter who made the cover of your album “Keep up the Rhythm” in 2013.

 

On both albums! Paul Hitter is the creator of the cover “Keep up the Rhythm” which was our first album and “Corrida” our second. The original is a sketch of the Spanish Goja, falsified for the purpose of the message we wanted to pass through with this album. I can’t reveal it yet but the truth is we have two collaborations ready, which I think are definitely my favorites, but we haven’t released them yet. One song is a collaboration with the percussionist and the person who is also doing the second vocals at Gogol Bordello, Pedro Erazo. It’s a song that passes through a nice message in my opinion, a message we all need to understand better, it deals with racism, it has to do with refugees (immigrants) and all these difficult situations that these people are experiencing the last years. It’s an issue that we need to place better in our minds and think about it because, I think we don’t have a clear picture of what’s going on and some forget it easily enough and that’s something I feel sorry about. The song will be in English and has some lyrics in Spanish, as well. It will also be promoted abroad; we are not writing our music for specific countries. We have always had the mentality that, whatever the song is, why the people from other countries don’t need to listen to it; We discover more ethnic things all the time, right? As those come to our attention, this is how it should be with the people from other countries, they should learn about the things that we do in the music industry.

 

 

  • Talk to us, if you like, about your Corrida album. We see tracks that are in both Greek and English (e.g. Don’t Panic we are on Titanic or As We Go). Of course, the Greek element is strong in all of them. How easy is it to combine all these elements?

 

 

It is very easy, as long as you do not care about external factors. If you start thinking about “who’s going to judge me” for what I’m doing and “how I’m going to be judged”, then it definitely gets in the way. In my opinion you don’t have to think too much, you have to do what you feel, anyway this is your authentic identity so it will definitely come out. What I do is I have no boundaries; whatever I want to do I will do it and believe me, I could have done worse than what you have already hear. To conclude, It is not and it should not be difficult normally.

 

  • Tell us about your performances this month in Germany and the Czech Republic, and your upcoming appearance here in Vienna on the 18th of the month in the Viper Room and in Croatia on the 20th of the month.

 

 

It is our last live show in Croatia. We started doing a big tour of our own this year and when I say big, I mean not only on the amount of days, but also in difficulty because the first 11 days we had a concert every single night which is very exhausting. We are still alive. It went very well actually, much better than we expected, because we went to cities we have never visited before, such as Vienna, we haven’t been again, so we did not know what to expect. Another thing is to go to Düsseldorf, when you know there are so many Greeks that they have seen you before, or in Monaco, where we have also played before and another thing is to go to cities like Bielefeld, Hamburg, Krefeld for the first time but it was just amazing and one of the craziest nights was in Berlin and Karlsruhe, especially on the last one we didn’t even expect what happened, it was incredible and it gave us the strength to do it again. It’s also about supporting the artist. It makes sense when an artist goes to a place, I wouldn’t say it’s based on Greeks coming to see him, but when he knows that there are Greeks, the situation is not that different in comparison with Greece for example. Greeks need to support the artist.

 

 

  • What are Koza Mostra’s plans for the future? How do you imagine yourself after 5 years?

 

 

I don’t know where we can be in 5 years. We are definitely making plans and we are setting goals. The point is that we are definitely trying to live the present to the fullest, this is the most important thing to always look at the present and just make dreams and plans for the future. In general, you could certainly say that we would like to have bigger audience in 5 years from now. For sure! So, we keep it up and we try and do everything we can do to please the world and give them what we have inside our hearts. We are already in the process of releasing a new album with 3 tracks, that are already made and one is the collaboration I mentioned earlier which will also become a videoclip. I think before Christmas, we will have a new videoclip with a new song.

 

For the Vienna concert you can book your tickets here: https://www.ticketmaster.at/event/koza-mostra-tickets/14003?language=en-us

Koza Mostra’s Website: http://koza-mostra.com

https://www.facebook.com/kozamostraofficial/

https://www.instagram.com/kozamostraofficial

 

blank

 

 

Ευχαριστούμε για τη βοήθεια στην επιμέλεια του άρθρου την Χριστιάνα Ιωάννου.

Many thanks to Christiana Ioannou for helping with the editing of the interview.


Continue reading

Current track

Title

Artist

Background

We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

  • _ym_d
  • _ym_isad
  • _ym_uid
  • _ym_visorc_

Decline all Services
Accept all Services